środa, 19 maja 2010

Zagłada Polaków

Nasze świetnie prosperujące nieistniejące biuro reklamy stworzyło kampanię dla klientów Polaków. Jej genetyka opiera się na znanych motywach alkoholowej zagłady, zguby, tragedii kreślonych po stołecznych murkach i płotach przed laty przez anonimowe ugrupowanie.

Będziemy relacjonować rozwój kampanii wraz z jej upływem i wpływem na społeczeństwo.

Oto pierwszy zestaw slajdów nakręcony na ulicy Wolskiej, Wolskiej róg Płocka, Wolskiej róg Towarowa >>>>









5 komentarze:

  1. OMG!!! Co za bzdurna kampania!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zdrowie!

    ps. gratulacje wernisażowe! bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czy by odniosła skutek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Różne rzeczy piłem, ale Zagłady jeszcze nie. Ile to ma % ?

    OdpowiedzUsuń
  5. 666, oczywiście.

    Edukacyjnie, kampania jest skierowana do bardziej wyrobionego odbiorcy. Część społeczeństwa wyrabiająca się mniej konsumuje zagładę z premedytacją, dla jej krańcowej urody właśnie.. (i z braku inneych alternatyw).
    Ale kampania będzie jeszcze ewaluować, meandrować w stronę wszystkich Polaków.

    Fajnie, że wpadliście ;)

    OdpowiedzUsuń