Nasze świetnie prosperujące nieistniejące biuro reklamy stworzyło kampanię dla klientów Polaków. Jej genetyka opiera się na znanych motywach alkoholowej zagłady, zguby, tragedii kreślonych po stołecznych murkach i płotach przed laty przez anonimowe ugrupowanie.
Będziemy relacjonować rozwój kampanii wraz z jej upływem i wpływem na społeczeństwo.
Będziemy relacjonować rozwój kampanii wraz z jej upływem i wpływem na społeczeństwo.
Oto pierwszy zestaw slajdów nakręcony na ulicy Wolskiej, Wolskiej róg Płocka, Wolskiej róg Towarowa >>>>
OMG!!! Co za bzdurna kampania!!! :D
OdpowiedzUsuńNa zdrowie!
OdpowiedzUsuńps. gratulacje wernisażowe! bardzo ładne zdjęcia :)
Ciekawe czy by odniosła skutek :)
OdpowiedzUsuńRóżne rzeczy piłem, ale Zagłady jeszcze nie. Ile to ma % ?
OdpowiedzUsuń666, oczywiście.
OdpowiedzUsuńEdukacyjnie, kampania jest skierowana do bardziej wyrobionego odbiorcy. Część społeczeństwa wyrabiająca się mniej konsumuje zagładę z premedytacją, dla jej krańcowej urody właśnie.. (i z braku inneych alternatyw).
Ale kampania będzie jeszcze ewaluować, meandrować w stronę wszystkich Polaków.
Fajnie, że wpadliście ;)