środa, 26 maja 2010

Niezawodny sposób na doła

Od czasu do czasu wyciągam ekstrakt z tytułów pierwszych stron portalów informacyjnych żeby mieć syntezę atmosfery ogólnej i nie pozwolić sobie na wyjście z dołka, w którym lubię przesiadywać.
Zdecydowanie w rankingu sprzedaży czerni ludowi prym wiedzie błękitny TVN24. Kiedykolwiek nie spojrzeć w ich sajt to w większości pod progiem, nad progiem, mniej lub bardziej otwarcie: wojna, śmierć, pożoga, negacja i zniechęcenie. Myślałem, że SE lub Fuck są w tych klimatach mistrzami, ale o dziwo nie (czernią malują wystarczająco na papierze). Onet i GW też nie są tak radykalni..

Załączam dwa przykłady jak to wygląda w oryginale i po oskubaniu z dupereli.
Pierwsza esencja jest ekstramocna - ma 100 proc. zawartość dyabła i wojennej retoryki, druga jest lżejsza - tylko 75% (15/20 tytułów zmierza w stronę czerni).

maj 2010

  • to jest oryginał ---- [.pdf]
  • to przekazu esencja ---- [.pdf]

listopad 2009



Smacznego!


2 komentarze:

  1. Cóż, każdy ma swoje sprawdzone sposoby na radzenie sobie z otaczającą rzeczywistością. A radzić sobie jakoś z nią trzeba.

    OdpowiedzUsuń